Februári összefoglaló


Sziasztok!

Mint láthattátok ebben a hónapban nem igen sok poszt született inkább a receptek lettek csak végre feltöltve, de mikor jelentkeztem januárban egy duális képzésre elképzelésem nem volt, hogy ez mennyi időmbe fog kerülni.

Szóval nem tudom, a képzést foglaljam-e össze vagy magát a hónapom, de talán a hónapomat és akkor magyarázatot kaptok a képzésre is.

Nagyon rég óta akartam váltani a munkámon belül amit már egyszer megmutattam, van egy varázsa annak is nyomdai dolgokat gyártasz, de 2018ban már sokkal nagyobb annak ha appokat és weblapokat csinálsz, bevallom töredelmesen eddig is próbálkoztam vele

De aki eddig is olvasott az tudja, hogy semmit sem szeretek írni vagy csinálni szakképzettség nélkül és ez egy olyan dolog volt amihez tudtam, hogy igényem lenne egy olyan továbbképzésre ami csak erről szól semmi másról.


Néztem rengeteg kamu képzést több százezerért, amit ráadásul otthon csinálhatsz, de nekem az nagyon nem volt ínyemre, de nem is akartam így belefektetni pénzt, hogy aztán ne legyen róla semmi papírom, meg ki tudja mennyit tanulok valójában. Teljesen véletlen akadtam erre, amiben most vagyok, ami nagyon tetszett az a duális része.




Ami azt takarja, hogy tanulsz és dolgozol is szóval elméletben napi 8 órát vagyok bent. Van hétfőn és pénteken elméleti oktatásom és a többi nap gyakorlati, és megkapok érte egy átlag keresetet ami dinamikusan nő. Aztán az első hónap után az elméleti oktatás mellett már az éles feladatokkal leszünk leginkább elfoglalva. Most határidőre csinálunk weblapokat, amik nem kerülnek fel lényegében, de így is kapunk fizetést. 8 hónapos az oktatás, szóval kíváncsi leszek.

Ami miatt meg nem voltam itt jelen az leginkább az, hogy 8óra alatt nem végzünk hétfő este kiadott feladattal péntek délig így otthon éjjelig kell csinálnom jelenleg.



Alap szinten megtanuljuk a HTML-t, CSS-t, PHP-t és a Java scriptet, de mi alapvetőleg designerek vagyunk nem fejlesztők, van erre itt szintén komoly létszámú csapat.

Előre láthatólag nyilván mivel ez tölti ki jelenleg az életem nagy részét így kevesebb poszt lesz míg nem találok még 1-2 társ írót aki belefér a tematikámba, itt minden olyannak van létjogosultsága amitől a blog megmarad jelenleg egy lifestyle blognak. A mindennapi emberekről, mindennapi embereknek. Köszönöm a leveleket, a biztatásokat és mindent, jelenleg így áll a helyzet, hogy a munka több mint a napi időm emellett pedig iszonyat nehéz lenne blogolni is.

Viszont imám meghallgattatott és végre egy szuper csapat tagja vagyok nem kívülálló mivel mindenki ezzel foglalkozik.




Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates