My Little Melbourne Coffee


Sziasztok, végre eljutottunk a My Little Melborne Coffee-ba amit nyár óta terveztem. Igazából sok helyen láttam róla képeket, a saját profiljuk is felkeltette az érdeklődésem, de nem tudtam mire számítsak.

Hétköznap 6kor nagyon tele volt, leülni már nem tudtunk sajnos. Nagyon pici a hely viszont nagyon hangulatos volt a pult.


Egyszerre volt startup "szaga" és amerika. Nagyon tetszett. A jó dizájn engem mindig megtud venni.
Persze lényeges az is milyen volt a kávéjuk.
650 Ft volt nem a legolcsóbb, de jó kávéhoz képest nem drága. Meg is éri, barna cukrot tartanak, és Én aki 3ommal ittam mindig is és a 2 most kevésnek tűnik nagyon ebből pláne, kifejezetten édesnek éreztem 2 db cukorral, és nagyon jó volt az íze. Nem csak a kotyogós viszonylatban amit itthon iszom, hanem amúgy is isteni volt.


Mi nagyon megvoltunk elégedve a kávéjukkal, ugyan ha ennék sütit sem vennék 850 ért egy darabot és 950 körül egy mezei szendvicset, bár teljes kiőrlésűnek tűnt, de ha kávézni megy valaki és van helye egy süti és egy kávé 1400 ért jó hangulatban azért nem pénz.


Persze a külső dizájn sem utolsó többféle is van mint láttam, de mi ezeket kaptuk, engem nagyon megfogott, szeretem az ilyen kreatív ötleteket!

Egyszóval aki akar jó hangulatban, szép utcán a Deák tértől pár percre egy csendes kávézót, annak itt a helye! :)

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates