Kedvenc Őszi Outfitem 4.


Ing: H&M: 3500Ft
Napszemüveg: Ebay 550Ft
Táska Tally  - 10.000Ft
Tok: Ajándék volt
Cipő: Ázsia Center 5000Ft

Ez az ing az Én egyik szerelmem, gyerekkoromban szerettem volna favágó lenni Kanadában. Nem tudom miért, szeretem az őszt meg az erdőt és úgy képzeltem el egy erőben fogok élni és kockás ingben fát vágni. Most is jó lenne, csak azért néha lennék városban is, de ez az ing a piros kockás klasszikus mindig erre emlékeztet.
A táska elég merev ezért kényelmesen élére pakolhatom benne a cuccaim és megtalálom. Zárható is és hosszan lóg le, amit eléggé szeretek. Épp úgy lehet elegáns ruhához felvenni mint épp egy hipszterebb szetthez, szeretem az ennyire multifunkcionális táskákat.
A tok sima szilikon fekete, egy tumblren megismert lánytól kaptam csak úgy, és szeretem nagyon.
Ez a napszemüveg pedig egyszerűen a szerelmem a napszemüvegek közt. Imádom a magamon a kerek napszemüvegeket, és ez a fekete ebből is klasszikus, bár idén meglett az arany verzió is mert ezt kezdem ronggyá hordani.
Nos a bakancs... Attól megváltam félig meddig mérethiba okán, de nem bélelt ezért nem is szerettem annyira, de kívülről nagyon bejött ez az kékes grafit-szürke.

4 megjegyzés :

  1. Annyira király összeállításaid vannak, hogy csak ámulok :D kb egyezik a stílusunk, imádom!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D <3 Ennek örülök ha egyezik, remélem a többi posztnál is akkor részben magadra ismersz! :D

      Törlés
  2. A bakancs nagyon tetszik nekem is! Hányas méret esetleg? :D Ideje gondolkodom valami bakancsba vagy gumicsizmába. Ez a kékes-szürke árnyalat elnyerte tetszésemet. Bakancs-listára fel. Hihi. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez 39-es volt, de 38-asra ment fel :D szóval nekem pont szűk volt... :D
      Elég jók ezek nekem 3 színben van 3 éve és semmi bajuk, alkudható ráadásul, de 5000 körül mozog, szerintem megéri. :D

      Törlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates