Horror Filmszemle - Amityville: Az ébredés


A mai filmünk: Amityville: Az ébredés - 2017



IMDb értékelés: 5.5


Története

"1974-ben megmagyarázhatatlan, hatszoros gyilkosság történt az Ocean Avenue 112 alatt. Az elkövetőt elfogták, elítélték, ám számos részlet tisztázatlan maradt. És azóta egyre több a ház körül az érthetetlen jelenség, baleset és halál... Joan viszont boldog. A három gyerekét egyedül nevelő anya (Jennifer Jason Leigh) spórolásból költözik az elhagyott házba: a nagy fia évek óta kómában fekszik, és ez nagyon sokba kerül. De attól kezdve, hogy elhelyezkednek új otthonukba, egyre furcsább dolgokkal találkoznak. A beteg srác ikernővére, Belle (Bella Thorne) nyomozni kezd, és lassacskán megérti, hogy szörnyű titkok között élnek. És hamarosan azzal is kénytelen szembenézni, hogy a ház él: és nem tűri, hogy ellentmondjanak neki..."

Kezdjük azzal, hogy Én nagyon nem kedvelem Bella Thorne-t szóval annyira akartam látni mint a hátam közepét... De! az Amityville sztorikat viszont szeretem. Attól eltekintve hogy 200 van belőle és hogy alapjában véve is sablon sztori a gyilkos házról, viszont ez most jó lett. Jó lett, hogy nem egy szellem recsegteti a padlót és dobál cuccokat. Jó volt a bele vitt ötlet, a kómás fiúval, akit mindt színész viszont kedvelek is a Shamelessből. Összességében kicsit sem szakmai szemmel- nekem nincs- jó lett.

Itt találhattok linkeket - de nagyon szar jelenleg a mozis verzió, várnék vele mire lesz jobb.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates