20 dolog amit a barátaim sem tudnak rólam


Sziasztok, ez egy újabb ritka madár lesz, személyes poszt. Listába szedem azokat a dolgokat amiket nagy valószínűséggel senki sem tud rólam. :) Vagy legalábbis nagyon kevesen.

  1. Nem bírom elviselni ha minden kiegészítő pl.: arany színű, de akár egy cipzár bármi ruhámon ezüst
  2. Nem bírom azt ami nem szimmetrikus, ha a kapucni "behúzója" nem ugyan úgy lóg, ha a két cipőfűző nem ugyan úgy van bekötve pl.: az egyik nagyobb fül mint a másik.
  3. Rengeteg telefontokom van mert nem szeretem ha a tokom nem illik a ruhámhoz
  4. A táskám és a cipőm általában egyszínű, de sosincs olyan, hogy 2nél több szín legyen rajtam, mert nekem az már sok maximum ha eltérő árnyalatúak pl.: két féle barna.
  5. Bármi van az asztalon szimmetrikusan elrendezem. Két távkapcsoló, pohár bármi, mindent egyenesen egyforma távolságokra teszek le. Ha más teszi le Én átrendezem, nem bírom ki.
  6. Minden nap hallgatok zenét
  7. 11Éve minden nap hallgatom az Alvin és a Mókusok magyar punk együttest
  8. Fotografikus memóriám van, dátumra pontosan tudom visszaidézni az eseményeket és el tudom mondani aznap mi történt pl.: mikor valaki messengeren küld egy képet és azt mondja "valamikor küldtem" Én megtudom mondani, hogy 2014 június 5.én küldted miközben én kávét főztem délután, te meg épp cipőt vettél.
  9. Az összes kedvenc magyar együttesem összes számának dalszövegét tudom fejből.
  10. Fürdés közben 3 éve minden alkalommal instagrammozok, más eszembe sem jut
  11. Csak olyan emberekért tudok rajongani akik valamit közösségi szinten tesznek le az asztalra pl: éhezők etetése, kiskutyák mentése stb... Kinézet miatt vagy tehetség alapján senkiért nem tudok rajongani míg nem látok tőlük ilyesmit. Zeneileg  pedig azokért akik nyersen káromkodás nélkül kimondják a valóságot, de nem arról énekelnek, hogy de szerelmesek.
  12. Az összes 13 éven át iskolában tanult verset (A reményhez és a Walesi bárdokat is beleértve) tudom fejből máig.
  13. Zavarba jövök a káromkodástól, akkor is ha Én csinálom véletlen. 
  14. Ha valaki kiabál jókedvébe vagy mert ideges akkor Én nem szólalok meg bizonytalan ideig mert nem szeretem ha az emberek hangosak bármilyen okuk is van rá.
  15. Csak TV-re tudok elaludni, csak Comedy Centralra, de ha az nincs valahol akkor is maximum TLC-re vagy ID extra-ra, olyan csatornára amit nem ismerek nem tudok, és csendbe sem.
  16. Az embereken először a szemöldökük nézem, mert ha túl vastag vagy vékony vagy hiányos akkor állandóan zavar
  17. Amikor pozitív dolgokat sorolok emberekről, akik szimpik stb 99%ban úgy kezdődik, hogy "hatalmas kék szeme volt". Annak ellenére, hogy Én nem akarok kék szemet.
  18. A barátaim 99% az általánosból és középsuliból van, felnőttként már nem nagyon vagyok képes érdeklődni új, számomra ismeretlenek iránt annyira, hogy megismerjem. 
  19. Fejből tudom az első 15 percét az interjú a vámpírral című filmet, de kis gondolkodás után a többi részét is fel tudom idézni.
  20. Gyerekkorom óta jegyzeteket készítek az életemről és érzéseimről ahelyett, hogy másoknak mesélném el őket, ha mégis mesélnék inkább elküldöm a saját jegyzeteimet.

4 megjegyzés :

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates