TV Show Tag


Ezt a TAG-et Coffee & Cakes blogon találtam, azaz a csoportban, de nála olvastam el először.
Köszönet a létrehozásáért: SzintinekFanninak és Rékának <3 



1. Melyik a kedvenc sorozatod?


Nincs egy kedvenc sorozatom... csak sorozataim. Nem tudnék közülük választani, pláne mert teljesen eltérnek.. de nagyon szeretem a:
-Odaát
-Gossip Girl
-Született feleségek
-Sex és New York
-Dokik
-Vámpír naplók
-Shameless
-Agymenők
-Castle
-Döglött akták
-Dr Csont

Tényleg rengeteg van amit online hamar ki is pörgettem és nagyon szerettem.

2. Kedvenc szereplő?


Nem is tudom... Talán a Született feleségek Gabi-ja, eleve szeretem Eva Longoria-t, a karaktere pedig szintén bejött, szóval talán Ő.
Rajta kívül pedig talán a Gossip Girl Serena-ja, mert vele tudok azonosulni leginkább... A rossz lánnyal, aki jó akar lenni, azzal aki szeret tanulni annak ellenére, hogy általában nem ezt nézik benne..

3. Kedvenc páros?

Az egyértelmű, Sam és Dean az odaátból már 11 éve, na őket nem is cserélném le.

4. Melyik az a sorozat, amelyiket nem sokan nézik, de te felfedezted?

The Middle (Anyám borogass vagy semmi közepén) ami Comedy Centrálon megy jelenleg, de én már végig néztem 8 évadot.
És a Selfie amit sajnos abba is hagytak.

5. Melyik sorozatról beszélnek körülötted a legtöbbet az emberek
?

Trónok harca... Anno pedig a Walking dead, amivel nem is lenne semmi baj, ha tiszteletben tartanák, hogy nem érdekel és nem akarom nézni. Viszont valami fura oknál fogva a legtöbb ember azt gondolja, hogy ez valami alap mű, mindenki nézi. Nem, a nyomás hatására pedig már végkép nem fogom nézni.

6. Van olyan szereplő, aki inspirál? Ki az?

Nem hiszem, hogy egyet tudnék választani, amúgy sem inspiráló sorozataim vannak... Őszintén szólva sok olyan karakter van akikből van ami inspirál, de nincs olyan, aki különösen.
Talán Gossip Girl - Blair Waldorf a céltudatossága és nőies eleganciája minden helyzetben, akkor is mikor az ember nem is várná.

7. Melyik szereplővel tudsz a legjobban azonosulni?

.
Néha, vagy inkább sokszor a Shameless Fiónájával. Lehet nem Chicago külkerületében lakom hanem Budapestében, de tudom milyen mikor a testvéreidre kell vigyázni, terelgetni, milyen mikor az ember nem úszik a pénzben vagy milyen mikor a testvéreiddel kell taktikázni a világ ellen.

8. Melyik az a sorozat, amit bármikor el tudsz kezdeni nézni?


Az Odaát, ezt bizonyítja is, hogy többször végig is néztem elölről.

9. Melyik az a sorozat, amelyiktől kiráz a hideg?

Trónok Harca
A Fantasy minden, de nem az én világom, de bármi olyan amibe  harcok és háborúk vannak végkép nem. Meg szeretem ha valami az én koromban játszódik, az Én technikai világomba, azaz kicsit is É vagyok.
Ha nem akkor viszont legyen horror, de ne zombis.

10. Melyik az a sorozat, amit még csak el sem kezdenél? Miért?


Az is a Trónok harca... Mert a Walking Dead első részét megnéztem vagy első kettőt.
A nyomás miatt, hogy nézni kell, már eleve nem. Persze nem is nagyon érdekelt soha.

11. Mit akarsz legközelebb elkezdeni?

13 okom volt. Csak mert előfizettem a netflixre és már érdekel milyen.

12. Melyik szereplő lenne a legjobb barátod? Miért?


Jó kérdés ugyan, de nem tudom, minden sorozatomban kb van olyan akit elfogadnék legjobb barátomnak. Talán Deamon a vámpírnaplókból, szeretem a kegyetlen,de érzékeny embereket.

13. Van olyan sorozat, ami eszedbe juttatja a nyarat? Ha igen, melyik?


Született feleségek.
Egyik évben egy nyaralás alatt végig pörgettük éjjel nappal nézve az összes évadot.

14. Van-e olyan sorozat, amit abbahagytál? Miért?


Ez is a 13 okom volt, azt hiszem ez a magyar címe, annyira vontatottan kezdődött, hogy a felét az első résznek néztem, aztán aludtam pedig nem volt este, de adok neki még egy esélyt.

15. Jelenleg mit nézel?

Jelenleg is a felsoroltakat, vagy elölről vagy még be sem fejeztem.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates