Ezért vagyok önmagam - nem az akinek látni szeretnének



Sziasztok!
Most itt állok, több mint 4 éve kezdtem ezt a blogom miközben csináltam épp a szakvizsgára a vizsga munkám, ott álltam a felnőtt lét kapujában, azt se tudtam merre induljak. Nagyon sok dolgot megpróbáltam, kipróbáltam, hogy tudjam mi nekem a jó, nyilván ezt most sem tudhatom teljesen biztosra, de sok dolgot biztosan tudok, így közel 24 évesen. Ijesztő az ember évről évre mennyit tapasztal meg a világból, mennyire megtudja változtatni és mennyit tanul, nem? Én is mint mindenki más nagyon szerettem volna hinni az embereknek és emberekben, de rájöttem, hogy sokkal jobb ha az ember a maga ura, nem köti senki semmihez,évről évre egyre nagyobb lett a világ mégis egyre kevesebben fértek bele a sajátomba. Bezártam az emberek felé, nem mondom, hogy erősebb vagy gyengébb lettem, de a mai napig is azt látom, hogy az emberek egyik fele teljesen birka, igen sajnos ez a legjobb szó, felállítanak rólad egy képet milyen vagy ahhoz képest egy lécet mit várnak el és ezek alapján ítélkeznek feletted. Erre az idézetre gondolok Én ilyenkor:

"Bíráknak munka kell! Én megadom nekik, ítélkezzenek epéből, az élet ezzel is telik.
Úgysem lesz büntetés, vagy csak annyira súlytalan ,hogy a szele sem érint meg, vesézd inkább a múltadat!"


Megtanultam elfogadni javarészt az ilyen embereket, nem zavar már mikor egy tipikus kispolgár félre ismer vagy elmondja a maga kis birka véleményét. Miért nem? Mert nem ismer, csak azt hiszi, ezt pedig nekem kell a legjobban tudnom.
Végig veszem a sikereim, a jó pillanataim amik miatt boldog vagyok, boldog voltam, a felkínálkozó lehetőségeim, innentől pedig pontosan tudom, hogy semmit sem ér nekem a szavuk.
2014 nyáron mikor mindenféle munkákba belekezdtem nem voltam túl elégedett önmagammal, nem volt semmi fix az életemben a párkapcsolaton kívül, nem tudtam merre induljak el. Aztán kezdtem aktívan használni pl a Pesten Hallottamat ahol azért több mint  310.000 ember van dinamikusan növekszik , nem tudtam mennyire befolyásolja az életem, de azt tudtam, hogy ezzel egy kicsit kinyílik a világom.
A mostani barátaim és mindenem nagy részét itt ismertem meg, ahogy Ők is egymást. Nagyon élveztem szépen lassan megismerni őket, személyesen pláne. Az egyik ráadásul az utcánkba lakott azzal a lánnyal nagyjából azonnal össze is nőttünk. Pláne mert bébiszitter volt, és a gyerek éjjel nappal vele volt, ott lakott és imádtam azt a kisfiút, szerettem velük lenni, annyira jó volt érezni, hogy szeretnek. Na, de ez most nem is nagyon fontos a lényeg, hogy hirtelen egyre több embert ismertem meg, megtanultam kezelni az embereket lassan, az instagram követőim ugrás szerűen nőttek, ismertem meg magyarokat- külföldieket betekintést nyertem az átlag amerikaiak életébe, 182 db udvarlóm lett 2015 januárba az instagramon, ugyan nem számított, de jó érzés volt, nem tudom, hogy kerültem hirtelen ennyire a "rivalda fénybe" udvariasan utasítottam el az embereket, de sok nagyon jó fej lányt is megismertem ott akik hirtelen elkezdtek meghívni magukhoz, Siófok, Németország, Horvátország, Egyesült Államok, Portugália. Megismertem Ausztrált aki azóta ide is költözik Pestre onnan, szóval lényegébe nagyon sok ember vett körül, akikkel jókat lehetett beszélgetni, akik hajlandóak voltak utazgatni, akikkel hasonló volt az érdeklődési köröm. Ugyan a napjaim egyre jobban betáblázódtak, kezdtem beleszokni, hogy sokat kell angolul beszélnem, ahogy ahhoz is, hogy naponta rengeteg ember érdeklődik, hogy vagyok, mi van velem. Persze ez 2-3 évvel később már nem olyan izgalmas, de jó őket ismerni. Amúgy is csak a közép és általános iskolás osztálytársaimmal mentem bárhova is, akikre szintén kölcsönösen büszkék voltunk. Reni munkája megjelent női magazinokba, Adél (Ő a barátnőm barátnője volt, együtt tanultak divattervezőnek és fotóztam a modelljeiket) az RTL-en lett bemutatva mikor kijött a saját táska márkája a Delka aminek logo-ját Reni tervezte, ezt hozta le e Glamour vagy a Cosmopolitán, nem is emlékszem. A barátaim munka kedve és karrierje is ingadozik, de nagyon jó érzés 8-10 éve vagy van akire 15 éve számítani, mindig minden körülmények közt. Voltak súlyosabb tetteim, ezáltal titkaim, nem csalódtam bennük, nem mondták el, hagyták, hogy tanuljak a saját hibáimból. Jó érzés a Tumblr-en gyakorlatilag névtelenül vezetni a személyes naplóm, mikró blogom, képekkel stb... kifejezni a legbensőségesebb dolgaim. Egészen biztos, hogy a tumblr-em többet beszél rólam mint én valaha valakinek is a saját életemről. Remek napló. Jó érzés idegenek lelkét ismerni mikor nem is ismered Őt magát, komolyan mondom kevés jobb érzés van ennél. Jó érzés ahhoz a közösséghez tartozni, tudni, hogy nem vagy egyedül a véleményeddel és gondolataiddal vagy problémáiddal.
Nagyon jó volt az Andrássy úton egy palotában dolgozni pláne szépségiparban. Nagyon jó érzés az utcán belefutni a saját logomba amit én terveztem. Boldoggá tesznek az apróságok amit nagyon lassan tanultam meg, tudom nagyon kevés ember ismer valójában el pedig gyakorlatilag egy fogad el teljes mértékben fenntartások nélkül, de nekem ez így jó... Számomra nagyon nagy öröm a belvárosi séta és nagyon szeretek az építészetről beszélni. Pláne lefotózni. Nincs szebb egy nyári napon egy pesti sétánál mikor nézed az épületeket, mert csodálatosak. Nagyon feltudok töltődni a kirándulásainkon, nem kell gazdagnak lenni ahhoz, hogy felfedezd a kis országunk. Baromira szeretem az erdőket, tavasszal a virágokat és mezőket, annyira szépek, hogy leírhatatlan. És havazásban erdőben sétálni? Mikor megállsz és hallod a hó esést. Az egyik legszebb zene ebben biztos vagyok. Emellett pedig kit érdekel, hogy egy ember aki attól hiszi magát valakinek mert van pénze, vagy atom biztos munkája vagy már saját családja mit mond ha pontosan tudod, hogy sosem fogja átélni az élet igazi pillanatait, mint lassított videóra venni a levélhullást. Sosem szabad olyannal foglalkozni akiről tudod, hogy nem támogat és nem viszi előre valami csodás irányba az életed. Ha nem élvezed, hogy élsz, és sosem fáj, akkor felesleges volt élned. Idd meg azt az utolsó adag vodkát, szívd el a cigidet, élvezd a reggeli kávéd illatát, maradj fent hétköznap a barátaiddal, szerelmeddel megnézni a napfelkeltét, hallgasd olyan hangosan a zenét, hogy az egész világ hallja, menj el a buliba ha tetszik valaki, ne a mozin spórolj ha érdekel egy film, mert egyszer élsz, és inkább ne élj luxusban minthogy emlékek nélkül halj meg, engedd be az embereket az életedben és ugyan úgy zárd ki azokat akik nem építik a világod, ne hagyd sose lerombolni. Mert 80 évesen ezek már mit-sem fognak érni és számítani, emlékekkel halj meg ne álmokkal, ne szorongj, légy önmagad mert igazán csak az él aki minden hangulatának enged, sírj az esőbe és visítva nevess éjjel mikor mindenki alszik. Komolyan, nem tehetsz magaddal rosszabbat mint, hogy másokért folyamatos korlátok közé szorítod magadat. Ejts hibákat ha írsz, ejts hibákat ha élsz, mert ember vagy, nem gép, nevess azokon akik mindennek meg akarnak felelni, akik azt hiszik attól lesznek jó emberek mert nincs tetoválásuk, mert sosem volt alkohol mérgezésük, vállald önmagad, mutasd meg a hibáidat, mert aki szeret az így is fog szeretni, aki meg nem szeret úgy ahogy vagy, annak nincs helye melletted. Én továbbra is írni fogok és grafikákat tervezni és még több tetoválásom lesz, és a hajam színét továbbra is évente többször fogom variálni, és ha emiatt kopasz leszek akkor én leszek a legboldogabb kopasz csaj a világon, akkor is lesz műkörmöm ha egyszer 16 órában kell egy gyárban melóznom és akkor is ki fogom sminkelni magam mert Én mindig minden körülmények között szeretnék nő maradni, mert ez is boldogság, aki után sűrűn forognak, aki nem fizet a pizzáért, az italért, és sokan mosolyognak rá nők és férfiak egyaránt az utcán az pontosan tudja mennyire jó érzés nőnek lenni, mennyire jó érzés, hogy feltűnsz 10 millió másik magyar közt.
Boldogan leszek továbbra is az ország legnagyobb facebook csoportjának az adminja - Pesten Hallottam - és a legelső nagy magyar Tumblr csoporté is, továbbra is fontosak lesznek az insta követőim és a velük való kommunikáció, a naplemente videózása és minden lépésem megörökítése, nem hagyom, hogy más emberek vegyék el a kedvem azoktól amiket szeretek, mert egy életem van.
A legfontosabb lecke az élettől, hogy légy önmagad.

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates