Én és a sportok


Sziasztok!
Aki ismer az tudja, hogy mindig szerettem a sportokat, űzni is kifejezetten, 14 évig step aerobikoztam pl amit nagyon szerettem pláne 14 évesen mikor már fel is fogtam, mert addig rutin volt csak.
Persze aztán idővel rájöttem milyen jó is tulajdonképpen ez nekem és nem csak azért mert volt izmom és vékony voltam, de az edzések ellenére energikus voltam...
Kiskoromtól lovagoltam évekig, úsztam is versenyszinten meg síeltem. Szimplán szerettem csinálni.

Komolyan ez adott energiát. Aztán mikor 15 lettem és a középiskolámban a legkevesebb óra 10 volt egy nap, nem tudtam már járni. Hízni is kezdtem, rengeteget, mert közel 170Cm-el alig voltam 60 kg szóval nagyon is jól éreztem magam addig. Tényleg csak addig. Aztán 2011-ben elkezdtem a pankrációt, de nem tudtam visszaszokni sajnos akkor csak azt éreztem kivesz belőlem ez az egész, nem is fogyás volt a szempont, a birkózást meg annyira nem is szerettem, hamar kint voltam a körből. Ezért is meg mert 11.000Ft-om nem volt erre a munkám amit 2011ben vállaltam suli mellett nem fizetett túl jól plusz olyan messze volt, hogy 5kor már úton voltam a forgatásra, de az utolsó buszom már nem értem el, az éjszakaiig még egy óra volt, sétálhattam haza, de másnap mindenképp kelni kellett ezért hát azt a pénzt nem akartam arra fordítani amit tulajdonképpen nem is annyira szerettem csinálni mintsem nézni.

Mostanra már persze maximum a kondi maradt, meg néha a diéta, volt, hogy 1 hét alatt 4kg-ot fogytam, de általában ahogy nem mozgok visszajön, mindenképp gyökeresen meg kell mindenem változtatnom a változásomhoz. Muszáj lesz, mert így Én nem állok oltár elé ezt le is szögeztem szerintem elég konkrétan itthon.

Amit meg szeretek és gondolok róla, már ha nem az egészség ügyi része a lényeg.
Szóval Én sosem voltam az aki az olimpiát végig tudja ülni, nem érdekel egyszerűen kicsit sem mozgat a dolog, konkrétan unom. Tavaly hazaszeretetből akit tudtam megnéztem, de az idei vizes VB-t nem néztem a vizes dolgok végkép nem érdekelnek.

Mindig volt egy olyan elvem, hogy nálam az a "sztár" akit a világ minden pontján akarva akaratlanul is ismernek. Pl DiCaprio... Persze nehezebb sportolóként híressé válni ennyire, de azért a Forma1-esek sem panaszkodhatnak. Tehát eszem ágában sincs senkit sztárolni mert jó abban amit csinál, egy viszonylag kicsi országban. Hosszú Katinka persze megközelíti már. Itt nem arról van szó, hogy Én nem tisztelem, becsülöm őket, dehogyis nem, gratulálok nekik. Csak nem szeretem mikor emberek vinnyogva sztárolnak valakit. Persze az sem ha valaki úgy kezeli őket mint a szomszédot mert baromi tiszteletlennek tartom azt, ha semmiféle pozitív megkülönböztetés nem jár nekik amit kiharcoltak. Valahol a kettő közt van a helyes út.

Mint mondtam nekem ezekben a sportokban semmi érdekeltségem, de a focihoz sincs semmi közöm... Szégyen vagy nem valószínűleg rossz helyre születtem.
Szóval engem olyan sportok érdekelnek mint pl a baseball, amerikai foci és a pankráció...
Olyan csapatok mint a
Boston Red Sox

New England Patriots

és olyan pankrátorok mint anno inkább Edge és Christian a WWE-ből

Tudom rossz magyar vagyok, de sajnos nekem ezek jobban lekötik a figyelmem mint az úszás, vízilabda... Amikkel semmi baj, nézze aki akarja, csak nekem idén nagyon sok volt a FINA amit az arcomba tolt, a pénz ami erre ment el. Annyi pénzünk nincs, hogy a WWE többet jöhessen mint életében 1x, de ezekre persze tellett. Most nem az jön, hogy stadionok kórház helyett, mind tudjuk, hogy sose építenének ezek helyett kórházakat. Engem semmi más nem idegesít mint a gerilla marketing és a folyamatosan az arcomba tolása, a taxik, a különjáratok és, hogy nem fértem fel egyik másik járatra. Azért nagyon remélem olimpiát tényleg nem rendezünk mert beleőrülök ha megint tele lesz a város és minden erről szól a TV-ben, rádióban, plakátokon. Nem mert figyelem, hanem mert rám erőszakolják, ami sosem szül jót.

Szóval Én azt szorgalmazom ha sport dolgokra ennyi pénzünk van, jöjjön be a TV-n a sport csatornán a baseball, ne kelljen telefonon meg külön fizetve néznem a meccsem míg kék orrú taxik rohangálnak. Legyünk kicsit jobban nyugat. Ahol nem csak európát nézhetem, hanem lehet kicsit tágabb az érdeklődésem. Azon túl pedig pláne nem megszüntetni akarom, szimplán én is kérném, hogy támogassák azt is aki mást szeret, akit nem ez érdekel hanem valami más aminek esélyt sem adnak.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates