Pankráció :)

Gondoltam ennyi manikűr és stb. után beszélek egy kicsit az egyik szerelmemről ami a "pankráció" mint tudjátok (vagy nem ) az igazi -FANOK- és hozzá értők nem nevezik ezen a magyar kifejezésen. :) A helyes megnevezése Pro-wrestling. Én 2010ben szerettem bele egy PS játékból (Smackdown vs Raw) ugyanis ott tetszett meg maga a birkózás is és EDGE (Rated R Superstar) <3
Akkor kezdtem nézni minden (akkoriban hétfőn) a Viasat6-on. Pár hónapig néztük Bével, neki a kedvence John Cena volt. (tudom minden 2.embernek az, de Őt tényleg megfogta) persze nekem is sok kedvencem volt, de az első számú Edge <3
Aztán már nem elégítette ez ki az igényemet és a magyar hülyeségek sem a Viasat 6on főleg a hónapos csúszás a storylineban. Így a neten kezdtem inkább nézni eredeti nyelven. Majd felfedeztem az akkor még nem annyira ismert HCW-t. :3 Hungarian Championship Wrestling :)
Láttam, hogy lesz bemutató gálájuk az Oli sörkertben (2011 talán Május) és elmentünk rá Tomival Bével meg Atival mert engem nagyon érdekelt :$ Ugyan az a gála még nem hasonlított a mostaniakhoz, de nekem nagy élményt nyújtott élőben látni azt amit imádok, és egyből bele is szerettem két magyar Luchadorban (Mexicoi stílusú maszkos birkózók) 8Ball-ba és Poison-be.
8Ballra azonnal mindennél kíváncsibb lettem és megfogadtam, hogy érte eljövök a legközelebbi alkalommal is ha időm engedi :)
2011 szeptemberben újra elmentünk rá és az a show is nagyon tetszett, már többen voltak a közönségben is és a show is hosszabb volt. 
Innentől kezdve minden adandó alkalommal elmentünk rá és egyre nagyobb volt a tömeg a gáláikon...A következő  a Véres November 2 volt, bár December 3.ára esett :)) A véres novemberek azok a gálák az évben utoljára megrendezett Hard Core meccsek színtere. :) Szóval folyik a vér :P Neon csövek szögek székek égő asztal minden ami kell :) *-*






Ezután a gála után döntöttem úgy, hogy ezt Én is csinálni akarom, nem csak nézni :D 1 héttel később be is iratkoztam, az edzés nagyon feldobott nagyon jó volt csak kicsit megterhelő mert elszoktam az ilyen edzéstől... Hétfőn,Szerdán,Pénteken 2 óra Szombaton 5. De legalább megismertem jobban a HCW sztárjait. Volt akihez elég közel is kerültem volt akivel inkább csak viszonylag, és persze olyan is akivel csak köszönő viszony alakult ki. De nem bántam mert igazából engem a birkó érdekelt nem a fiúk, de jól esett, hogy lett ott jó barátom. Akivel utána mindent megoszthattam és együtt lehettem vele beszélgettünk megtudott nyugtatni, kedves volt és jó tanácsokat adott. Aztán Február után nem tudtam már járni mert nekem nem járt zsebpénz és nagyon nehezen kapartam össze közel 10.000 Ft a semmiből (ha lesz még pénzem vissza is iratkozom). Persze 2012ben is eljártam a gáláikra, de már közelebb álltak hozzám mint egy két izmos pankrátor egy ringben. A tömeg nőtt a gálákon a fiúk egyre többen voltak Én bekerültem a B-középbe (Mi ilyen "hivatalos" rajongói csoport vagyunk mindenki viszonylag a HCW indulása elejétől részt vesz a gálákon és volt aki szintén tanulja/tanulta is) 
Elkezdtek jönni külföldi egyesületekből is hozzánk pankrátorok így a Show megint csak nőtt (Ausztria,Hollandia...) Gálát szerveztek Békéscsabára és Szegedre is 2x abból csak az egyiken vettem részt, de bármi is történt a B-Közép igen jól szórakozott;) Főleg a VIP belépők miatt :P :D 
(Poisonnel (igen fenomenális a fejemxD)
(Hawky-val xD Igen sosem tudok értelmes arcot vágnixD)
 (nem erőltettem, hogy sikerüljön a kép,de Ballal meg Rékával :D)
(Poisonnel most nyáron. <3)
Több közös képet nem teszek fel mert IGEN MIND ILYEN SZÖRNYŰ xD :D
Szóval így szerettem bele anno 3éve ebbe a világba...:) És ez már így is marad <3 Szeretem a Wrestlinget szeretem a HCW-t és a fiúkat is....:) És lassan itt van November 23 <3 Véres November 4 :DDD
Jöjjön akit érdekel :)

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates