Októberi fáradság. :)


Nos, igen már Október van. Most tényleg elkezdődik az ősz java. :) Tegnap már kitettem egy képet emiatt :)
vagy ennek okán :D De most itt egy újabb csodás kép (Október köszöntő)
Imádom ezeket a színeket :)  amiket még imádok
  • Levél sárgulás
  • levélhullás
  • levél égetés illata
  • Őszi fények
  • hűvös tiszta levegő illata
  • Parkok hangulata
  • Meleg kakaó 
  • szobából nézni a csepegő esőt
  • Romantikus filmek (mondanám az édes Novembert, de ezt majd Novemberbe >.<)
  • Várni a szülinapom (november)
  • Ráhangolódni a télre
  • Ruhatár váltás
  • Bakancsok,sálak,sapkák
  • Az Évben minden utoljára színes! De most mindennél szebb.
  • Teázók, kávézók vagy egy forró kakaó mellet beszélgetni a barátokkal, családdal a nyár örömeiről, emlékeiről.
  • Gesztenye gyűjtés
  • Sült gesztenye és Forralt bor lassan újra bejön az életünkbe.
  • Valami új kezdődik és valami más véget ér.
  • Minden vissza zökken az eredeti kerékvágásba.
Remélem Tomival csinálunk megint ilyen romantikus filmezéses kakaós ágyban ülős napot mert az nagyon romantikus tud lenni szerintem :3


Aztán igen ahogy írtam...Imádom a parkokat, ligeteket ebben a hangulatban. :) 


És persze a reggeliket a hűvös reggeleken. A meleg kávé illatát. És a péksütit (mondjuk nyáron is szerettem Agárdon ugyan ezt, de ilyenkor csak a lakás és Budapest émelyítő szagát szagolhatom...:S)


 Ami meg a nagy kedvencem azaz Amerikaiktól átvett ünnep a Halloween. :)


Idén azt hiszem már tudom is hol töltöm :) Tavaly a vidámparkba töltöttem Bével, Tomiva, Arival, Noémivel...:) Elötte pedig a Margiszigeten voltunk Cortezzel, Bebyvel, Ákossal, Tomival, Rékával tökfaragó kiállításon vagy min :D Bebyék faragtak :)
2012 Halloween,Töklámpások éjszakája:


A vidámparkban és előtte :)


Jobb felsőt csinálták Cortezék :)

Minden esetre szeretem ezt az ünnepet :)
Kb ennyit akartam azt hiszem, írjatok véleményt nyugodtan :D
XOXO, Doris


Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates