Gossip.Pletyka

Pletyka,Gossip,Drby,клюка,Trač,Sladder,Klaĉo,Juoru,Potins,κουτσομπολεύω,ჭორი,Praatjes,ゴシップ,闲话,잡담, Rumoribus, Plotka, Tenkas, Kūmutė, Klatsch, Sladder, Pettegolezzi, Fofoca



Nem tudom rólatok mennyi pletyka volt már köztudatban, amíg rólam nem pletykáltak úgy voltam vele, hogy ez tök ártalmatlan dolog...Mindig távol állt tőlem. Én nem találtam ki pletykát és nem voltak olyanok akik ennyire ne kedveltek volna... :) Az első pletykát rólam 2010ben költötték ami miatt akkor majdnem szakítottunk is Tomival. Tomi akkori legjobb barátja Á. volt aki nekem is a legjobb barátom lett addigra. Neki pedig volt egy akkori barátnője. Az akkori barátnőjével is Én úgy gondoltam, hogy jó barátságban vagyok, de aztán (nem tagadta) elindított rólam egy pletykát ami miatt elég sokan elfordultak tőlem...
Az első embertől azt hallottam vissza: Egy házibuliban megcsaltam Tomit ---> 15 évesen bizonyára házibuliban tomboltam a pasi nélkül... Majd a következő azt mondta: A házibuliban megcsaltam Tomit egy volt barátommal---> Egy exbarátommal se jártam bulizni nem is voltam egyel sem jóban és még sosem jártam házibuliban akkor, de ez nem számít... Harmadik verzió: Romantikus  masszázst adtam az exemnek (most gondoljátok el ahogy a házibuliban részegen ROMANTIKUS masszázst adtok az exeteknek...xD)
Egyre szürreálisabb volt a story, de aztán jött a csattanó... a volt barátom EMO volt...xD Jó tudom akkoriban még voltak EMO-k, de higgyétek el....SOSEM jártam egy lány kinézetű pasival... Ez a pletyka Szigetszentmiklóson indult Tomi barátai közt és városában, de eljutott a suliig... Hála istennek akkor is voltak olyan okos emberek akik a rólam hallott pletykát a WC-ben való cigizés közben osztották meg egymással. És persze nekem is volt olyan barátnőm aki minden szünetben a WC-ben cigizet így azonnal vissza jött az info. De mit tehettem volna?? Valószínűleg senki nem hitt volna nekem... Ki tudja azóta is ki él ebben a tudatban (vagy valami újabb verzióban). Akkor békéltek meg az emberek amikor kiderült, hogy Á. barátnője csalta meg Á. nem is egyszer és később is (állítólag) minden féle hazugságai derültek ki... (vagy ez csak egy róla szóló pletyka) szóval ahogy lehetett mást utálni és kibeszélni leszálltak rólam. Egy jó ideig nem is volt semmi gondom aztán tavaly Októberben belekerült egy srác az életemben akivel azonnal nagyon jó barátok lettünk... Olyan volt mint egy cuki bátyó. Mert 4évvel idősebb volt, de egy magasak vagyunk kb stb... És am is olyan kedves  volt meg megértő egyebek. A végén már naponta beszéltünk hetente átmentem hozzá dumálni. Nagyon jól megvoltunk... Persze neki is van egy kapcsolata.... a barátnőjét közel 5éve ismerte felszínesen mert az évfolyam társam volt...Amikor a pasiával C.el összebarátkoztam akkor logikusan vele is közelebb kerültünk egymáshoz. Csak Ő messzebb lakott így nem tudott mindig ott lenni amikor Én C-el találkoztam. De mindenki tudta, hogy minket nem kell egymástól félteni mert jó barátok vagyunk ennyi... Aztán elkezdtünk idén tavasszal eltávolodni egymástól, azt hittem azért mert sokat kell tanulnom nem érek rá Én sem annyit stb... szóval bántott, de nem foglalkoztam vele. Utána Bével kibékültünk 3hónap után végre és mondta nekem, hogy C barátnője (Bé osztálytársnője volt 14.ben) neki panaszkodott rám. Azt mondta mennyire idegesítem stb... És mivel mi össze voltunk veszve azt hitte Bével emberére talál...Hát nagyon nem...Bé azonnal szólt, hogy megütöm ezzel a lánnyal a bokámat, elhittem ugyan, de úgy voltam vele biztos szegényt az zavarja, hogy a pasiával ennyit vagyok Ő meg messze lakik nem lehet vele stb. Szóval nem tettem semmit egyszerűen többet nem kerestem C-t, hogy nehogy már erre menyjen el a kapcsolatuk. Aztán Á. "új" barátnője Sz. (évek teltek el ugye szal 2,3 éve voltak együtt) mondta nekem egy sütögetésnél, hogy igen C barátnője neki is rám panaszkodik, de nem mondhat többet ennél. Mondom az jó, hogy az Én barátnőimnek panaszkodik nekem meg Á. Húgára panaszkodott, hogy Maca meg C milyen szar, hogy együtt alszanak ne történjen majd semmi stb mert ha C ott alszik lenn Á-nál akkor Maca is tuti otthon van így ott akar aludni. Mondtam neki, hogy Maca nem ilyen és amúgy is jól megvan Bálinttal semmi nem lesz ne izguljon meg C is Őt szereti.... Ő meg csak mondta, hogy de milyen szar.
Persze ezt vissza mondtam Macának azután, hogy kiderült, hogy másoknak meg engem szid meg rám panaszkodik és gyorsan elmondtam amíg eszembe volt minden bánatom Macának aki (16éves és jelzem vannak ám saját gondolatai) Ő pedig írt C barátnőjének egy levelet ami egy abszolúte értelmetlen hülyeséget  DIREKT! és bele is írta, hogy "mert mi nem másnak mondogatjuk a f*szságainkat"....Persze a levélért első sorban is Én kerültem bajaban. Aztán Maca is, de a durva az volt inkább, hogy az egész Házibuli összes embere tudott a levélből volt aki hozzá is írt és mégis csak rajtunk csattant az ostor...De aztán Macáról később le is vették a felelősséget azzal a dumával, hogy kicsi és Én befolyásoltam...(azóta már úgy mesélik a levelet is Én írtam Maca facebookjáról.) majd hallottam már olyat is, hogy állandóan leveleket írok Maca facebookjáról, de nem tudom miket mert nem derült ki...A levél másnapján fel is hívott C és gyakorlatilag le anyázott és elküldött melegebb éghajlatra, akkor még elképzelésem sem volt miért. A barátnője pedig levelet írt facebookon akkor kezdődtek a viták, de tudjátok mi volt a legdurvább??? Kiderült nem is ugyan azon veszekszünk....:D Ők azért nem beszéltek velem egy ideje és azért volt rám panasz mert Ők ÁLLÍTÓLAG! több embertől is azt hallották vissza, hogy Én azt mondom C belém szerelmes valójában és azért beszélünk meg vagyunk együtt ennyit.... De könyörgöm egy akkor 4éves kapcsolatban voltam Tomival aki 180Cm viszonylag izmos, nem vékony gyönyörű szemű igazán jó pasi.... Most ezt miért dobnál el??? xD Szóval ahhoz egy híres sportolónak filmsztárnak vagy énekesnek kellene lennie, hogy nekem kelljen Tomi után bárki is...xD Ez minden képpen ismerve a 2 fiút nevetséges volt... Annyira mások, hogy csak na. A több helyről pedig azért  nevetséges mert ilyet senkinek nem mondtam 1. A másik meg, hogy kinek??XD Az osztálytársaim egyiket sem ismerik...Én pedig csak 3 fiúval és 2 lánnyal voltam nonstop és nem ez volt a téma na meg a barátnőimnek nem is volt C szimpi. Na de nem baj, Bizonyára Ők "találták ki"...Sosem értem meg ez kinek honnan jött. Bár van egy sejtésem IGEN ADÉL TE. Mert ugyan Én nem igen beszéltem Adéllal,de Ők igen szóval. Meg Adélnak nem ez lett volna az első rossz tette ellenünk. Igazából teszek rá kikezdte az Ő hibájuk, hogy elhitték alaptalanul. De aztán elméletben "kibékültünk" vagyis Én azt hittem, hogy ha már eljöttek Tomi szülinapjára és C-el olyan jól eldumáltam, de a barátnőjével is csomót beszélgettem meg Maca is kedves volt stb-...Logikusan azt hittem vége -.-" DE NEEEEEM... ugyan ott lett elcseszve a story. Az egyik barátnőm Reni <3 a BKF-re ment ahova mi is mentünk volna Tomival csak nem veszünk fel kölcsönt így halasztunk...Szóval Reni egy osztályba került vele és ne, hiszitek el az volt az első, hogy neki is elhordott mindennek :') és megint egy barátnőmnek...:D Nem létezik ilyen komolyan. Miért hiszi azt, hogy nem mondják vissza az emberek? Vagy akkor minden jó pofizik velem ha amúgy még mindig van valami gondja amit nem képes elmondani nekem...Na meg engem senki ne nevezzen hazudósnak főleg ne a barátaimnak. De amíg Tomi benne van az együttesben meg Á. is addig bizony nem tudom, hogy lesz nyugodalom.... Á. azt mondja hagyjam Őket a francba... A legjobb barátom Ati szintén meg azt mondja, hogy higyjem el nem éri meg a egész... Örülök, hogy a barátaim nekem hisznek, de Ati barátnője C húga... és nem örülnék neki ha ellenem lenne fordítva mert Atival azt beszéltük, hogy a mi barátságunk erős. És annál szilárdabb, hogy bárki közénk álljon így nem lenne jó ha Ati azért kellene, hogy válasszon a legjobb barátnője és a szerelme között mert mások nem bírnak magukkal és másokkal őszintének lenni... Azt nem tudom C mit gondol azt mondta csak meg akarta védeni a nőjét... De azért Ő is elhitte... Ami szomorú. De Én csak azt kívánom végre felejtsenek már el és ne már a fősulin is még Én legyek a téma... Na mind1. :) Remélem levontátok a tanulságot, hogy a pletyka milyen ártalmas és ha rólatok pletykálnak jobb ha a végére járok, de akkor sem lesz vége ;) Ha gondoljátok kommentáljatok. :)
XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates