"Bakancslista"


A neten való böngészés közben találtam egy nagyon jó kis divat oldalt és végig néztem az összes őszi bakancsukat (eredetileg innen akartam rendelni) Amerikai cég... nekem meg nincs hozzá kártyám, hogy rendeljek pedig elég olcsóak olyan 5000Ft egy cipő, de nagyon szépek...Elhoztam nektek a legszebb bakancsokat amiket találtam akár több színben is :) Remélem tetszenek majd, de végül ma vettem egy pici kis bakancsot a CCC-ben. :) Egyáltalán nem azt amit akartam, de Tomi erre beszélt rá és egyébként nagyon tetszik...Szegecses barnát akartam ami volt is...Pénzem is volt rá. De nem :D a másik lehetőség a térdig érő bakancs volt ami inkább csizma ugye abból is találtam jót járkáltam is benne, de mégsem. Remélem ezek után szerencsét hoz ez a bakancs ha már egyáltalán nem ezért mentem :))
Ezt próbáltam fel, és akartam minden áron megvenni:

És ez lett végül belőle:







Jöjjenek az amerikai csodák:























Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates